Vackert väder

Minns att jag inte för så längesedan undrade var solen hade tagit vägen, om någon hade blottat sina bleka bakdel mot den. Kanske att den gömde sig i fasa eller också samlade den sig inför dagarna som sedan kom.
Nu har man kunnat sitta ute varje morgon och njuta av kaffet på verandan och riktigt lapa i sig av solstrålarna och värmen. Det känns lite som sommar, inte vår så allt som saknas vore väl lite jordgubbar med mjölk till.

Var tänkt att man skulle vara hundvakt idag men tydligen behövs inte det längre. Det lutar åt att jag får prokrastinera ett par timmar och sedan ta itu med att skriva en artikel jag hade tänkt istället.
Jämförande moral gällande sex, kanske något om hur det har blivit så stort i media och hur det påverkar eller varför inte bara något vulgärt och jordnära om sommarsex? Vore lite passande då folk redan beter sig som pilska lemurer i var och varannan buske och på var strand och parkeringsficka man kan tänkas köra förbi.

I övrigt en go vecka. Kanske att det börjar lunka på i en annan takt framöver men vet redan hur det är klippt och skuret för min egna del. Jobb, träning, utbildning, installeras på kontoret med mera. Ser oerhört mycket fram emot att få börja igen, riktigt komma igång och göra något. Särskilt nu då det äntligen blivit ett sådant här jobb som jag ville ha.
Det här är de sista dagarna av ansvarsfrihet så nu ska de verkligen njutas utav. Får se om den vackra kvinnan kanske vill träffas i afton eller i helgen.


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 03:37:23
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0