Underlig början på veckan

Jaha, då är ringdansen än en gång tillbaka där den började. Finns förvisso ingen början på en cirkel men likväl är det en början. Ridån går upp, första bonden flyttas på schackbrädet, revolter flammar upp, regeringar skjuter ned det, förmodligen den där bonden jag nämnde som stjälps först.
Fick äntligen svar och fick göra det extra testet om excel, dock inte vad man fick för provresultat men jag antar att det svaret ges snart. Börjar bli mer än aningen fundersam över att det tar sådan tid alltihopa.

Fick chansen att prata med M, reda ut var vi står och det gjorde inte ont som jag trodde. Snarare glad för hennes skull men kommer förmodligen att metaforiskt ge henne smisk om hon drygar ut så mycket på att ses snart. Har ju lite tavlor och skoj att förhandla om men men, får väl slå henne en signal.

Fått lite insikt i hur folk upplever mig och de har nog rätt så korrekt avbildat hur jag är. Lite taktlös ibland, säger skumma saker och på tok för intresserad av sex. Iofs så brukar folk tro att det betyder att jag bara vill ha sex, vill sätta på dem eller andra. De verkar inte förstå att mitt intresse oftast är akademiskt, min humor ligger åt det hållet och jag älskar att diskutera det, jämföra, dela erfarenheter osv. just för att jag vill bli bättre på det, veta mer om det och ibland bara för att driva någon till vansinne genom att vara så öppen och ärlig om det. ^^
Iallafall, tror jag ska försöka tona ned det litegrann. Klart som tusan att jag har en stark och stor sexdrift men jag vill inte ligga med allt och alla. Hade jag velat ha sex med en gång så hade jag för tusan sagt det och så svårt är det inte att få det om jag verkligen skulle behöva det.
Jag är rätt selektiv, det ska finnas en gnista, ett intresse, attraktion och att man verkligen vill ha det.
Vet inte riktigt vad jag vill ha nu men känner för att träffa nytt folk, lära känna nya människor, ha lite roligt i sociala spelens olympiad där folk verkar följa regler som jag inte riktigt bryr mig om eller känner till.

Något jag också har lärt mig nu det senaste, man ska inte ta något för givet. Mer än att folk kan misstolka mig så ska jag inte anta att allt är som det ska eller att något är spikat förens det sagts rakt ut av båda.
Ska höra efter om den där snygga tjejen ifrån fredags fortfarande vill ha en träff på onsdag. Ska bli lite spännande, se om man kan snacka då med. Förväntar mig ju inte att hon kanske ska kasta sig över mig men blev rätt intresserad när hon var så rakt på men satte lite gränser. Lite mystiskt och samtidigt slapp man känna sig som en pilsk kolibri som surrade nära henne utan var lite mer mig själv.

Iallafall, har också börjat ställa till det för mig själv igen. Har börjat med "Rock her World" av Seymore Butts och det står rätt mycket intressant i den. Önskar att jag hade läst den i februari för då hade den banne mig hjälpt kanonbra. Inget fel på som det blev men känns lite oavslutat på något sätt. Nog rätt bra att knyta ihop det med vänskap istället för att en lös tråd hänger där.
För att gå vidare, i boken så kommer det nu rätt många tips och knep. Jag får erkänna att många av dem känner jag till redan men sanslöst nog så står det riktigt mycket som jag inte har hört talas om eller sett innan.
Ska lägga till det jag läser i boken till anteckningarna jag skriver som ska publiceras här sen. Vet ej tusan om man inte ska publicera dem på pajen med.
Dock som alltid, jag sparar de bästa bitarna för mig själv. Vore väldigt dumt att ge bort alla sina hemligheter som gör en själv lite mer intressant och mystisk och någon att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0