Otroligt peppad!

Återigen onsdag, halva veckan har snart gått och nu så är jag riktigt glad och peppad!
Det känns underligt att jag är det. Rätteligen så borde jag vara lite nere, känna mig lite deppad över att jag inte är kär längre, att M vill vara en vän och inte ha ett förhållande på det sättet.
Vi snackade om det igår men jag hade velat göra det IRL då det finns så mycket mer jag vill säga, förklara och se och höra. En hel del frågor kvar men jag har inte en aning om när hon kan tänkas vilja ses.
Sagt åt henne att jag är samma goa, snälla och trygga person men inte kärlekskrank längre och jag menar det.
Däremot så vill jag träffa henne, umgås och hitta på saker som vilka vänner som helst, som goda vänner ska jag säga, och lära känna varandra bättre.
Har iallafall fått tillbaka min motivation så jag har planerat väldigt många tavlor, jag har börjat skriva på mina noveller igen, jag börjar få tillbaka min talförhet, om än inte förmåga att stava korrekt, så kan flörta, snacka och se folk.

Jag har haft en dag som verkligen stärkt egot. Har fått höra ifrån ett par bekanta, ett par tjejkompisar och andra att jag tydligen verkligen förtjänar min titel som sexguru.
Inte fått chansen att visa mitt bästa för alla men i några fall så har jag tydligen numera blivit måttstocken, någon som de tänker på, någon de jämför andra partners med.
Åter andra är rätt nyfikna på en istället och gillar verkligen de noveller jag brukar skriva och fila på ibland.

Jag har strax målat färdigt ännu en tavla och den börjar bli riktigt bra trots att kvinnan fortfarande ser ut som en apelsin. Har även för första gången i år varit ute och joggat och sprungit. Helt värdelöst att gå snabba promenader minst 1 timme om dagen då det tydligen inte alls gav nödvändig kondis för att ens klara av att springa 2 km i sträck.

Blir en dusch nu, sen ska jag sätta mig ned och börja titta mer i Vägen till Orgasm, komma ihåg eller lära mig lite fler knep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0