Helgens förnöjelser

Helgens förnöjelser

Nu har ju helgen mer än till hälften gått, åtminstone om man inte är ute och festar idag.
Hänt lite nu det senaste och jag är mer än tämligen nöjd med det. Fått en god vän jag kan säga vad jag har i tankarna till och mer, jag har bestämt mig för att vara singel och njuta av det och vara glad på köpet.
Hade inte tänkt göra det men bestämde mig för att fira tillståndet så det blev att gå ut på Harrys en runda. Visserligen så är det enda stället man kan gå till i Värnamo men det var fredag så det dök upp fler yngre människor. Jag känner inte riktigt för att dricka med den äldre publiken och inte flörta med dem heller.

Träffade en väldigt snygg tjej där och lite alkoholiserad som man var så var det rätt lyckat ändå.

Åkte med familjen uppåt landet för att träffa syster min och nyaste släktingen, systersonen som föddes nyligen. Var rätt sleten efter gårdagens förnöjelser och inte helt hundra men han var en rar liten krabat trots att han mest åt, utförde sina naturliga behov i tid och otid och sov.
Fixade även lite med systers dator och efter någon timmes krångel med hennes mac så gick det rätt till och allt flöt på.

Väl hemma så tar man för sig av hämtad thaimat och nu får aftonen rundas av med att läsa mer om sex och se på en bra film. Imorgon blir det till att måla, kladda och greja och ha sig, börja på nästa projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0