En grå söndag

Veckan har gått tämligen snabbt. Vet inte om jag ska säga att något särskilt har hänt egentligen.
Fick göra ett personlighetstest och det visade sig att jag inte alls var tokig, knäpp utan faktiskt ytterst väl lämpad för tjänsten. Tydligen en bra grupparbetare, självständig, svår att såra eller förolämpa, tänker på rätt sätt och kan hantera rutinarbete, siffror, människor och annat.
Roligt värre att höra men dessvärre inget svar förens kommande vecka om vad arbetsgivaren tycker och tänker.
"Ge mig jobbet nu och sluta ta in fler och fler chefer för att diskutera och inga fler tester!" summerar tankegångarna rörande det.

Hade planerat för lite besök i helgen men tyvärr så gick det inte då annat kom emellan. Lite nere över det. Dock lagade jag fortfarande till maten som var tänkt till besöket så det blev väldigt goda fyllda lövbiffar och potatisklyftor trots allt. Skulle fasen ha varit en god rödvinssås till istället kom man på efteråt.
Hjälpte en god vän att flytta, kånkade på tunga eller otympliga möbler och det gick otroligt snabbt. Sanslöst hur effektiv man kan vara när man hjälps åt, under 2 timmar för ett sådant lass och då ingick ändå frukost och ta det lugnt en bra stund.

Funderar på vad man ska göra under kommande vecka. Har bestämt mig för att börja på nästa målning och vet hur den ska se ut. Kom dock på att jag behöver be om ett färgat foto för att måla den. Blir bra mycket mer spännande än något i grått, svart och vitt. Kanske diskutera andra motiv med, något med nymfer, vatten, skog eller liknande även om man får skjuta på att ordna bilder till det ett tag till, minst tills det är några plusgrader extra och det är grönt och lummigt igen.

Har också börjat sätta mig in i boken Vägen till Orgasm återigen. Otroligt hur mycket man kan påminna sig själv om ibland men kanske så det blir när man blandar många skolor av sex.
Slutar tänka på medianer ett tag för att syssla med chakras och sedan glömma helt vad energiplatåer och njutningskurvan och liknande är. Likaså olika knep för andning, akupressurpunkter på och i könsorganen och hur man kan bota värk, smärta, inflammationer och liknande.
Har börjat skissa upp vad jag ska skriva om det iallafall för den nyfikne.

Men men, nästa vecka kan få vänta. Just idag så får det bli ett par koppar kaffe, ett par bra böcker och se om man inte kan gå en runda om regnet håller sig borta eller återigen kommer att kasta sig ned över en som en tokig jack russel som tror man är en smaskig ölkorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0